Välkommen till mitt kungarike...

Min blogg kommer vara min fristad, jag kommer skriva mycket om många, ibland snälla sacker och ibland inte. Iaf kommer alla personer [även jag, tills vidare] vara anonyma, med hjälp av smeknamn och sånt. Jag hoppas jag ska få många läsare,  och att jag ska få nog med tid för att hålla denna blogg uppdaterad, och.. kommentarer gillas!

Presentation :
Smeknamn: PrinceStar
Ålder: 12 år [fast jag tror inte att ni borde se mig som ett barn, ni förstår kanske snart]
Kön: Man, Pojke osv.
Gillar: Tjejer, Musik, Skvaller, Film och bok...
Övrigt: Ett syskon, två skilda föräldrar.

Det var allt för idag, men håll er uppdaterade för imorgon kör vi igång.

ádjö
//PrinceStar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0